vrijdag 30 mei 2008

VERRASSINGGGGGGGGGGGG!

Van 13 mei tem 29 mei heb ik meegewerkt aan het project "Diversiteit" in mijn stageschool Sint-Camillus. Samen met een groepje van 4 kinderen uit het 4e leerjaar, heb ik de schoolpoort in een nieuw jasje gestoken. Zoals je kan zien op de reportage, die werd uitgezonden op Tv Oost, is er veel verander op school...
Let toch vooral op de mooie poort in het begin van de reportage ;)!!


Ik heb geprobeerd om de streaming video van de site (www.tvoost.be) te downloaden via de programma's vdownloader en stream down 5.9 maar tevergeefs... Daarom heb ik een mail gestuurd naar Tv Oost en hebben ze me de reportage via mail doorgestuurd. Het ontvangen bestand stond in een Mp4 formaat. Hierna heb ik trachten het bestand te converteren naar extensie ".wmv". Hiervoor heb ik het programma "Movavi video converter 6" gebruikt. Het geconverteerde bestand vind je nu ook terug You tube (zie hierboven).

Geen opmerkingen: